SUBKULTURY 2009-11-08 09:46:19

Temat: UPS APC Smart 1000 - padł ?
... - również...). Napięcie sprawdzę. Albo zabierz stary samochodowy .. a moze tam na miejscu maja jakis, musiałbym dwa, a ciężarówki pod ręką nie mam.
Źródło: topranking.pl/1562/ups,apc,smart,1000,padl.php



Temat: jaka przetwornice 12/220 kupic?
telefonow wymaga kombinowania, jak by tu rozdzielic gniazdko zapalniczki na dwa, albo i wiecej, podczas gdy rozdzielacz na 220V mozna zabrac z domu. Jasne, że nie można podlaczyc do przetwornicy farelki,...
Źródło: topranking.pl/1563/jaka,przetwornice,12,220,kupic.php


Temat: Przetwornica 12V/230V- 1000/2000W i maÂły grzejnik(farelka) w samochodzie
akumulatora? Czy podczas jazdy alternator wydoli? czekam na wasze opinie i sugestie Taka przetwornica psu na budę sie nie zda. Przy 12V farelka 1kW potrzebuje prawie 100A, a to ponad miarę tak przetwornicy, jak i samej instalacji samochodowej z akumulatorem. Jeśli już, to można z małej przetwornicy zasilić silnik. Też nie najzdrowszy to prąd dla niego, ale kręcić się będzie. A do...
Źródło: topranking.pl/1565/przetwornica,12v,230v,1000,2000w,i,maC2ly.php


Temat: ZAMARZNIĘTA PRZEDNIA SZYBA
Jeżeli znacie jakie? patenty, które poradz? co?  na ten problem to napiszcie Witam! Zakupilem taka "farelke" samochodowa na stojaku (podlaczana do zapalniczki) przydaje sie rowniez na lato jako wentylator, bo ma...
Źródło: topranking.pl/1593/67,zamarznieta,przednia,szyba.php


Temat: Ogrzewanie Elektryczny
... standardowej instalacji. Kiedys w sklepie motoryzacyjnym kupiłem taką jakby farelkę samochodową, wiatrak plus spirala, ciągnie to to 10A pradu ale nie ma szans bys tym ogrzal auto, no moze w lecie....
Źródło: topranking.pl/1593/ogrzewanie,elektryczny.php


Temat: problem na ile starczy pradu w garbie?
A skąd masz taka farelke ja tez kciałem ale zadnej na 12V nie znalazlem witam, mam problem. chce zamontowac w garbiku taka farelke samochodowa, ktora "ciagnie" 150W. wiecie moze czy to...
Źródło: topranking.pl/1594/problem,na,ile,starczy,pradu,w,garbie.php


Temat: problem na ile starczy pradu w garbie?
witam, mam problem. chce zamontowac w garbiku taka farelke samochodowa, ktora "ciagnie" 150W. wiecie moze czy to oslabi akumulator podczas jazdy (mam pradnice) i ile wydoli na postoju przy wylaczonym silniku? ... farelki to se robi 350 - 370W O ile pamietam to garbopradnica ma kolo 250W mocy (przepraszam jesli sie myle ale nie mam pod reka literatury coby sprawdzic). A co do...
Źródło: topranking.pl/1594/problem,na,ile,starczy,pradu,w,garbie.php


Temat: grzejnik do samochodu
| Kiedyś modne było montowanie grzejniczków w samochodach któe słabo | nagrzewały wnętrze np. f126p. | Były to grzejniczki podobne do farelki na 12v. | Czy może ktoś wie gdzie takie ... ci sie zle otwiera a takie farelki samochodowe z nadmuchem...... mozna chyba w kazdym hipermarkecie kupic. w ubieglum roku chyba cos ok 60 zl koszt byl... ale martilo by mnie jedno...
Źródło: topranking.pl/1607/grzejnik,do,samochodu.php


Temat: grzejnik do samochodu
| Nawet ladnie wygladaly - jak mala farelka, czarna obudowa, podlaczane do | gniazda zapalniczki no to poza tym, ze ladnie to wyglada dzialac juz nie musi... gniazdo zaplaniczki chyba nie ... ja np wlacza,m do gniazdka zapalniczi lodowke samochodowa, co bierze 4.5A i wszystko chodzi bez problemu. Bezpiecznik tej instlacji ma zdaje sie 15A w ogole. W kazdym razie 4-5A wystarczy na...
Źródło: topranking.pl/1607/grzejnik,do,samochodu.php


Temat: grzejnik do samochodu
On Sat, 25 Oct 2003 08:10:30 +0200, "Rejmi" <re@poczta.onet.pl wrote: | | Ile pradu moze brac taki grzejnik? Bo ja np wlacza,m do gniazdka zapalniczi | lodowke samochodowa, co bierze 4.5A ... braloby minimum 12A Widzialem w Praktikerze i Tesco (jesli by ktos w Kraku lub innych miastach z tymi marketami chcial sobie to poogladac) farelke samochodowa, 150W (z czego pewnie ok.5W bierze...
Źródło: topranking.pl/1607/grzejnik,do,samochodu.php


Temat: Rysa na lodowce - ?
3 godziny. Można przygrzać farelką do 180 C. Przeczyścić drobnym papierkiem jeszcze raz. Odtłuścić denaturatem lub acetonem. Trysnąć białe pistoletem. Ew. przy braku pistoletu sprayem. Odklejasz taśmy, czekasz 48 godzin (aby przyspieszyć można podmuchać farelką), wygładzasz pastą polerską, myjesz i gotowe. Tak to się robi na samochodzie.
Źródło: topranking.pl/1608/rysa,na,lodowce.php


Temat: moc spręzarki klimatyzacji w Renault Thalia 1.4
Z obserwacji mojej klimy, wydaje mi sie, ze blizej 2kW pobieranej. Gdyby niecale 2kW cieplnej, to wialoby jak z nedznej farelki, tymczasem szescioma kanalami leci (na ostatnim biegu wiatraka) dosc szybko ... większe zyski cieplne. Sam jestem ciekaw jaka jest ostatecznie moc chłodnicza klimy samochodowej. Patrząc jednak na chłodnicę klimatyzacji wydaje się mało prawdopodobne by miała taka klima aż 6kW. Z drugiej strony...
Źródło: topranking.pl/1615/moc,sprezarki,klimatyzacji,w,renault,thalia,1,4.php


Temat: Kavainca,co tam u Ciebie?
Ja chyba mam komplet, choc rzeczywistośc może mnie zaskoczyć Tyle, ze my daaardzo dużo dostaliśmy w spadku po znajomych np:wórek, przewikaki, fotelik samochodowy, nosidło,elektroniiczną nianię,rożek i skafander dla młodej i trochę ubrań codziennych. Z większych wydatków kupiliśmy łóżeczko tutrystyczne z bujanymi płozami. Mamy też dostać nawilżacz i farelkę do nagrzewania przed kompielą. Mam też podstawowe kosmetyki i pampersy. Dla siebie duże podkłady...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,191,101861153,101861153,Kavainca_co_tam_u_Ciebie_.html


Temat: UPS APC Smart 1000 - padł ?
... Albo zabierz stary samochodowy .. a moze tam na miejscu maja jakis, ewentualnie od ciezarowki czy widlaka ? Ciezarowka dobra - jak zadymi, bedziesz mogl z czystym sumieniem stwierdzic ze ups...
Źródło: topranking.pl/1562/ups,apc,smart,1000,padl.php


Temat: Akcyjka
że aż parzy biorę pompę samochodową zakładam taką cienką końcówkę plastikową (czasem dodają do dmuchania materacy) i przedmuchuję na gorąco każdą dyszę. Po takiej operacji silnik chodzi jak złoto i pali...
Źródło: topranking.pl/1593/akcyjka.php


Temat: Akcyjka
... powietrza ja używam farelka, jak sić rozgrzeje że aż parzy biorć pompć samochodową zakładam taką cienką końcówkć plastikową (czasem dodają do dmuchania materacy) i przedmuchujć na gorąco każdą dyszć. Po takiej...
Źródło: topranking.pl/1593/akcyjka.php


Temat: Nietypowa prośba - samochód na ślub
... taka samochodowa "Farelkę" czyli elektryczny termowentylator - zamontowany na stałe. Komplet: czyli grzałka plus termowentylator plus instalacja i sterowanie czasowe zamontowane w samochodzie miałoby kosztowąc cos ponad 1000 zł. A co...
Źródło: topranking.pl/1609/nietypowa,prosba,samochod,na,slub.php


Temat: Przetwornica 12/24V na 230V...
... prad jest staly, a na wyjsciu zmienny (lub na odwrot)? | czy jesli bede zasilal, dajmy na | to, kuchenke o mocy 2000W, to akumulator samochodowy (45Ah) poradzi sobie - |...
Źródło: topranking.pl/1565/przetwornica,12,24v,na,230v.php


Temat: Visible C++
... po wypuszczeniu modelu Face Lifting (FL) Elegant dolacza do niego zestaw Vehikulowy Complet Luksusowy  (VCL to rzeczony farelek, busola i mapa samochodowa zamiast GPS oraz plyn do czyszczenia tapicerki) oraz FSM...
Źródło: topranking.pl/1275/visible,c.php